Combinatie van internet en ‘live’ Door oil for live communication b.v. Wat is de kracht van live communicatie en eventmarketing? Vanuit de evenementenbranche stimuleren wij live communicatie in de vorm van events. Maar u kunt niet om de combinatie tussen internet en 'live' heen. Paul Pennock van Oil for Live Communicatie zet 5 tips voor de ideale cobinatie voor u op een rij. bouw een digitale community op via Linkedin en/of Facebook, en zorg dat de leden elkaar live kunnen ontmoeten: daar is veel behoefte aan! integreer een component van idee- of kennisuitwisseling. Analyseer dat en haal daar thematiek uit voor je volgende live event. verhoog de spanning naar je event door digitaal tipjes van de sluier op te lichten, die je live invult wees het ‘platform’ voor je klanten of je vakgebied (voor zover het er niet is). Kies een onderwerp dat je uit wilt diepen en presenteer op een event de conclusies. zorg op je event voor voldoende zaken die mensen kunnen leren (presentatie, seminar, key note) of doen (workshop, training). Laat die filmen en zet het online: bezoekers zullen altijd zichzelf terug willen zien en verspreiden die content weer. Zorg wel dat bezoekers weten dat dat gebeurt, m.n. in het licht van de komende AVG! Lees meer over video toepassingen voor elk evenement