De COVID-19 check op evenementen Met de automatische COVID-19 check worden toekomstige bezoekers van horecazaken en evenementen 24 uur voor het event gevraagd naar symptomen van het coronavirus, volledig in overeenstemming met richtlijnen van het RIVM. Dus of je nu een feestcafé hebt, een bruine kroeg runt of dat je (zakelijke) evenementen wilt organiseren, In het online magazine van EventBranche.nl deelt Entranz hoe je ticketverkoop, toegangscontrole en COVID check in 1 kan regelen. In 6 stappen naar een veilige simpele triage bij de horeca, evenementen en andere bijeenkomsten in corona-tijd: Maak een evenement aan Maak een evenement aan of ga naar het evenement wanneer je deze al hebt aangemaakt Zet de COVID-19 check aan Zet een vinkje voor automatische COVID-19 check en activeer de COVID-19 check Laat de verkoop beginnen! Laat bezoekers reserveren, zich registreren of een ticket kopen Bezoekers ontvangen een vragenlijst Heb je een ticket gekocht, dan krijg je automatisch 24 uur voor aanvang van 'het event' een verplichte triage-vragenlijst. Koop je jouw ticket binnen 24 uur voor het evenement, dan krijg je die vragenlijst per direct Pro-actieve opvolging Bij een eventueel vermoeden van symptomen word je automatisch in contact gebracht met de desbetreffende bezoeker Controleer aan de deur Controleer eenvoudig aan de deur met contactloze scanners of met je iPhone of Android telefoon i.c.m. onze GRATIS ticketscanner-app >> Klik hieronder op de cover van ons online magazine over corona en crowd control op evenementen: >> Bekijk ook de 6 meest gestelde vragen over de COVID-19 check