De marketing en promotie van uw evenement, wat werkt wel en niet? Dit zijn de cijfers Wat zijn nou de meest effectieve manieren om uw publiek te bereiken? Dat kunnen wij met jou delen, alles valt te meten namelijk; de Open Rate, de Click Through Rate, Click to Open Rate, Accepted Rate, noem het maar. Voor jouw uitnodiging is het vooral interessant om te weten Of en wanneer de mail geopend wordt en of er doorgeklikt wordt. In dit artikel staan alle 'rates' voor jou op een rij. Voor de marketing en promotie van hun events worden social media, de eigen website en emailmarketing verreweg het meest gebruikt. Maar wat zijn de feiten en cijfers als het om emailmarketing gaat?? Jaarlijks publiceert e-Village hun Email Benchmark, met cijfers en feiten aan de hand van duizenden campagnes en miljarden emails. De samenvatting van de Email Benchmark 2019 ziet er zo uit. CTR: Click-through rate Lees ook: Uitnodigingstraject voor uw evenement? Zo plant u dat Naar wie mag u de uitnodiging voor uw evenement precies versturen? Stappenplan evenement organiseren: tips voor de uitnodiging De do's voor de uitnodiging van jouw evenement EventBranche.nl publiceerde eerder aan de hand van het onderzoek van EventMB.com de lijst met meest effectieve marketingtools voor de marketing van events en live momenten. Email marketing staat op nr2.