EventTrends2023: van beleving naar transformatie Zoals ieder jaar presenteert EventBranche.nl de belangrijkste trends en ontwikkelingen die invloed hebben events, live communicatie en experience marketing in het komende jaar. In #EventTrends2023 beschrijven onze redactie-collega's van EventBranche.nl de 5 belangrijkste ontwikkelingen voor jouw events in 2023. Misschien we de grootste knop die om moet: wij zijn niet de wereld van beleving, maar van gedragsverandering. Het is volgens Joe Pine, mr Experience Economy, een logisch evolutie van de experience ecnomie: de verschuiving naar The Transformation Economy. Daarbij zijn experiences en live communicatie nog altijd de basis, maar is het doel een andere: gedragsverandering. Volgens Pine zetten bedrijven en merken in 2023 steeds meer events en experiences in met als doel het veranderen van individueel gedrag. Vrijdag 23 december om 11.00 uur kun je de persconferentie rondom de #EventTrends2023 op EventBranche.nl volgen. Dan aandacht voor de 5 hoofdtrends, vertaald naar tientallen praktische hapklare trends en ontwikkelingen én voorbeeldcases én als klap op de vuurpijl de mogelijkheid om het complete overzicht in online magazine te downloaden. Nu alvast de case die bij deze trend ook tijdens de persconferentie getoond zal worden: hoe super confronterende beleving en live communicatie zorgt voor impact en gedragsverandering. Kijk de complete persconferentie terug: Tip: lees ook deze artikelen EventTrends2023: always on maakt van events communities EventTrends2023: pure aandacht, puur goud EventTrends2023: Digitaal en experience een droomhuwelijk EventTrends2023: wie niet duurzaam is, is af Persco: De Big 5 eventtrends voor 2023