'Live' concepten naar de woonkamer Deze tijden vragen creativiteit van bedrijven en hun werknemers. Iedereen mist na een paar weken quarantaine al de échte connectie, het échte contact. Maar er zijn mogelijkheden om ook thuis mensen of werknemers te raken. Een 'live experience' maar dan thuis, het kan volgens Live Legends Dezelfde mogelijkheden als in de fysieke wereld tijdens jouw online evenement? - Interactie met uw bezoekers / publiek (smartphone-app), die bijvoorbeeld kunnen stemmen, hun emoties kunnen tonen en vragen kunnen stellen. - De spreker kan thuis zijn presentatie geven, die kan worden weergegeven in een picture-in-picture frame. - De spreker kan zijn presentatie thuis opnemen. - Het podium en locatie kunnen zijn waar je maar wilt: Times Square, een Futuristische omgeving, noem maar op. - Muziek- en dansvoorstellingen kunnen ook deel uitmaken van jouw presentatie. - Eigen studio voorzieningen. - Veilige omgeving waar 1 persoon kan worden opgenomen in de studio terwijl wij vanuit huis opereren. Live Legends, expert als het gaat om 'live experiences more legendary' maken, bedacht een concept om deze live experience naar de huiskamers te kunnen brengen. Met dezelfde mogelijkheden als tijdens fysieke events. Graag stellen zij voor: Live @Home: Live @Home from Live Legends on Vimeo. Extra beleving voor jouw online event via de post Bureau JEZ creëert door middel van merkvertaling een beleving die de doelgroep aan jouw merk verbindt. Zij hebben vanuit hun expertise gekeken naar hoe zij bij kunnen dragen aan online evenementen, dat kan door middel van de StoryBox. Ook in te zetten voor gelegenheden als online borrels, vieringen, verjaardagen, babyshowers. Door de producten zoveel mogelijk lokaal te sourcen, wil Bureau JEZ ook Nederlandse ondernemers om hen heen steunen in deze moeilijke tijd. Doel van de storybox: Beleving toevoegen Betrokkenheid creëren Verbinden Verbinding op afstand via evenement:Ruimte om te Raken Een collectief dat niet kon leven zonder verbinding, zonder geraakt te worden of te raken en zonder events. In DeFabrique in Utrecht kwam hun eerste event tot uiting: #projecttouchscreen was meer dan een fijn moment, het was misschien wel de voorlopige oplossing voor ons eventvak... Waar de meeste online events zich richten op kennis overdracht, live communicatie zo je wilt, was dit initiatief gericht op het raken van mensen. De 50 VIP's die via een iPad het evenement live volgden en bovenop de artiesten zaten, waren allemaal laaiend enthousiast. Net als de artiesten overigens. '#projecttouchscreen verbond ons over afstand. We vonden de ruimte om te raken en zonder fysiek bij elkaar te zijn ontstond er verbinding en was er een wisselwerking van energie tussen het publiek en artiest', liet de organisatie weten. 'Blijven we niet met elkaar verbonden, dan is de ellende die zich voordoet als de stofwolken straks zijn opgetrokken niet te overzien. We moeten elkaar nu vinden, verbinden en dragen.' Kijk terug via de opgenomen live stream: