EvenementOrganiseren.nl

LIVE online: de experience op je beeldscherm

Het event, de live experience, de live vorm van communiceren is by far het krachtigste communicatie-middel. Nu we even niet mogen ontmoeten, gaan we LIVE online: de experience op je beeldscherm. In dit online magazine Joe Pine, merken en hun voorbeeldcases en een diversiteit aan kwalitatief aanbod. Dus op zoek naar kennis, inspiratie en aanbod voor jouw online event?

En wat blijkt? Met de juiste partners, de juiste kennis en expertise hebben de online events enorm veel impact. Alle soorten events en live momenten vinden hun weg digitaal en duizenden, duizenden gasten, relaties en collega's gaan mee in de online beleving. In dit magazine kwalitatief aanbod uit diverse online disciplines om ook met jouw bedrijf of merk LIVE online te gaan.

Namens de redactie van EventBranche.nl, veel leesplezier en inspiratie gewenst op weg naar jouw succesvolle online evenement, Sjoerd Weikamp (hoofdredacteur). 

In dit online magazine komen maar liefst 9 experts op het gebied van online events aan het woord. 

Online impact met de kracht van live? : D&B Eventmarketing
Deelnemers raken met een virtuele bijeenkomst: Dagvoorzitter.nl en ConsenseIQ 
Beste adviseur voor je klant en zorgen voor verbinding : PurPur
Verras je deelnemers achter de computer :? Online Event Box
Teambuilding werkt ook online: Catalyst Teambuilding Netherlands
Stay home experience LIVE : Live Legends 
Online entertainment: Leerzaam, waardevol, feestelijk : AT Bookings 
Een online event is meer dan een webinar : Starlive 
Virtual event met publieksinteractie : Faber Audiovisuals 

Een voorproefje? 4 tips voor een online event volgens evenementenbureau D&B Eventmarketing:
 

  1. Sta eerst stil bij het doel van het event. Stel de vraag-achter-de-vraag en creëer een ijzersterk concept.
  2. Maak het leuk! Er is veel meer mogelijk dan je denkt; denk in mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden.
  3. Meten = weten. Ook bij online events is het meten van de ROI en de impact ontzettend belangrijk.
  4. Zorg dat je de juiste experts om je heen hebt



 

Aanmelden nieuwsbrief

Wil je ook elke week een update ontvangen vul hieronder dan je naam en e-mail adres in.

x