Weten hoe de toekomst van events eruit ziet? Hoe ga je in de toekomst evenementen inzitten als marketing- of communicatiemiddel binnen jouw merk, bedrijf of organisatie? Hoe ga je om met de strijd tussen echt en nep? Leer van merken als AFAS, YouTube, trendwatcher Sander Duivestein en inzichten over hybride eventproductie en -regie. Het kan allemaal op The Experience Conference van IDEA op dinsdag 28 september. Inschrijven voor The Experience Conference 2021 - dinsdag 28 september kan voor zowel fysieke als online aanwezigheid. Dit zijn de twee programma's: Live event programma - Kromhouthal Ontmoet gelijkgestemden; IDEA-bureaus en partners. Én marketeers, communicatie- en eventmanagers die events, live- en experience gedreven communicatie inzetten voor merk of organisatie. Dé gelegenheid om inspiratie op te doen (o.a. middels expositie met meest creatieve en effectieve B2B, B2E en B2C cases, zowel online, hybride als face-to-face live), ervaringen uit te wisselen met peers, live te beleven hoe een hybride event er anno 2021 uit kan zien én tijdens de borrel na te praten met de sprekers. Laat je inspireren door o.a. Martijn de Lahaye (directeur marcom AFAS), Ryan Strain (product manager YouTube) en keynote Sander Duivestein. Live bij eventlocatie Kromhouthal in Amsterdam. Programma: 14:00 - 15:00 uur ontvangst 15:00 - 16:30 uur programma 16:30 - 18:30 uur expositie & borrel Online event programma We nemen je mee in de wereld van hybride live communicatie en experience marketing anno nu. Laat je inspireren door o.a. Martijn de Lahaye (directeur marcom AFAS), Ryan Strain (product manager YouTube) en keynote Sander Duivestein. Programma: 14:45 - 15:00 uur ontvangst 'lobby' 15:00 - 16:30 uur programma 16:30 - 17:30 uur vip-sessie & 'borrel' Inschrijven? Klik op onderstaande banner:?